16 października 2011

Wieczorne zamulanie na PC.

Ostatni dzień weekendu , więc odpoczywam sobie czytając różne ciekawe rzeczy w necie .
Jestem na tropie kupna używanego , lecz w dobrym stanie wizualnym , tym bardziej technicznym iPoda Touch 1G lub 2G. Dlaczego akurat on? Mimo wszystko jest on najtańszy wśród iPodów. Używanego Touch'a 1G mozna kupić już za niecałe 300zł ! Jeszcze zobaczę, ale póki co nie widzę żadnego dobrego odtwarzacza w przystępnej cenie.. 
Aa,  bo zapomniałem wspomnieć, że zwrócili mi pieniądze za Fuze. W serwisie stwierdzili, że nie są w stanie naprawić mojego modelu, a  jak wiadomo  ten model nie jest już produkowany . Pozostało im tylko oddać mi kasę i tak też zrobiono ;D Nie ukrywam, że to rozwiązanie ucieszyło mnie, bo będę miał okazje przetestować jakiś nowy odtwarzacz!

----
 Chciałem sobie posłuchać A State of Trance. Stwierdzam, że Armin i jego audycja stoczyła się już całkowicie. Zamiast trance leci tu jakiś szajs, remixy Guetty, no chyba trochę przesada to jest. a może pora zacząć szukać nowych inspiracji muzycznych?

----
Kilka zmian na blogu: dodałem kategorie i pasek stron ( u góry!)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz